گل من گلی

یک «اینفلوئنسر» تناسب اندام که فکر می کرد COVID-19 وجود ندارد ، در 33 سالگی بر اثر ویروس درگذشت.

دیمیتری استوژوک در هنگام سفر به ترکیه این بیماری را گرفت و پس از بازگشت به زادگاهش در اوکراین ، با آزمایش مثبت به بیمارستان منتقل شد.

ستاره رسانه های اجتماعی که زندگی سالم را ارتقا می داد ، پس از هشت روز از بیمارستان مرخص شد ، اما ویروس منجر به عوارض قلبی شد.

پس از انتقال سریع وی به بیمارستان ، همسر سابق وی سوفیا ، 25 ساله ، گفت که او در یک "وخیم" و "بیهوش" است.

وی به پیروان خود گفت که او "با سیستم قلبی عروقی خود مشکل دارد ... قلب او کنار نمی آید".

 


"وضعیت او بسیار سنگین است. هیچ کس نمی تواند با این کار کاری انجام دهد.


"من هر کاری از دستم برمی آمد انجام دادم تا پدر سه فرزندم زندگی کند. اما اکنون چیزی به من بستگی ندارد."

بیشتر از جهان
ویروس کرونا: دولت ایرلند با شش هفته شدیدترین محدودیت های ویروس کرونا موافقت می کند
ویروس کرونا ویروس: ایتالیا و بلژیک با ترس از "سونامی" عفونت های COVID-19 محدودیت ها را سخت تر می کنند
زنی که به مدت 12 روز مفقود بود در پارک ملی یوتا زنده یافت
اعتراضات در شیلی با آتش زدن کلیسا و پلیس با استفاده از گاز اشک آور به خشونت کشیده شد
حمله تروریستی فرانسه: هزاران نفر برای بزرگداشت معلم مقتول در پاریس گرد هم آمدند
اینستاگرام درباره ادعای پردازش غیرقانونی داده های کودکان تحقیق کرد
بعداً ، او خبر مرگ خود را داد و افزود: "فقط خاطرات گرم ، سه بچه زیبا و تجربه ارزشمند باقی مانده است."

پیش از این ، آقای استوژوک از تخت بیمارستان خود در شبکه های اجتماعی پست گذاشته بود و می گفت در ترکیه با گردن متورم از خواب بیدار شده و برای نفس کشیدن تلاش می کند.

وی به 1.1 میلیون پیرو خود گفت: "من می خواهم نحوه بیماری من را به اشتراک بگذارم و همه را به شدت هشدار دهم.

"من کسی بودم که فکر می کردم کوید وجود ندارد ... تا زمانی که بیمار شدم.

"COVID-19 بیماری کوتاه مدت نیست! و سنگین است."

دیمیتری و صوفیا استوزوک شش ماه پیش از هم جدا شدند اما آنها سه فرزند داشتند که کوچکترین آنها نه ماهه بود.

 

خرید گل زاموفیلیا ارزان قیمت در تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی