گل من گلی

به هضم غذا کمک کنید

بانی Taub-Dix ، متخصص تغذیه ثبت شده برای الماس آبی و نویسنده کتاب "Read It Before You It It": می گوید که بادام منبع خوبی از فیبر است. خوردن یک مشت بادام یا نوشیدن یک لیوان شیر بادام می تواند دستگاه گوارش شما را در حال حرکت و از یبوست جلوگیری کند (در اینجا چند غذای دیگر وجود دارد که می توانند چیزها را در حرکت نگه دارند ، به اصطلاح). بادام همچنین می تواند باکتریهای سالم را در روده شما ایجاد کند. این می تواند به شما در هضم مواد غذایی و حتی مقابله با بیماری کمک کند.

مرطوب کننده پوست

اگر از پوستی خشک و پوسته پوسته رنج می برید ، یک کرم یا لوسیون حاوی بادام می تواند جواب باشد. بانی می گوید: "بادام چربی های سالم را برای کمک به حفظ لکه های پوست فراهم می کند." بادام همچنین با دادن یک مشت ویتامین A و E. به بدن خود از پوست درخشان پشتیبانی می کند ، با پر کردن یک بطری شیشه ای کوچک با روغن بادام ، روغن صورت بادام خود را بسازید و سپس به آن اضافه کنید تا پنج قطره از روغن ضروری خود را اضافه کنید. این یک سال طول می کشد.

شما را از بیماری های قلبی محافظت کنید

آیا بادام برای قلب شما مفید است؟ شرط می بندی! علاوه بر اینکه پوست درخشان به شما می دهد ، ویتامین E موجود در بادام می تواند به قلب شما نیز کمک کند. یک مطالعه در ژورنال تغذیه نشان داد رژیم های غذایی حاوی ویتامین E با میزان پایین تر بیماری های قلبی مرتبط هستند. سعی کنید کمی مشت بادام را میل کنید و یا یک سالاد سالم قلب را برای ناهار میل کنید.

هوس ها را از بین ببرید

اگر وقتی که آن روز رکود بعدازظهر به نظر می رسد همیشه به دنبال شیرینی چیپس هستید ، سعی کنید یک بشقاب بادام را روی میز خود نگه دارید. بونی می گوید ، بحران شور آنها به طغیان ناخوشایند شناخته شده است. و اگر نمی توانید آن دندان شیرین را از ذهن خود خارج کنید ، مقداری آجیل شیرین شده را درست داخل اجاق گاز آهسته خود قرار دهید.

درخشش را به موهای کسل کننده اضافه کنید

اگر هوای خشک زمستان شما را با موهای شکننده رها کرده است ، با روغن بادام به محصولات مو برسید. اسیدهای چرب سالم آن به تقویت مو و افزودن بافت کمک می کند. هنگامی که از محصولات مو با روغن بادام استفاده می کنید ، چربی ها به موهای شما جذب می شوند و هر رشته را قوی و براق نگه می دارند.

این ماسک مو آووکادو می تواند همین مزایا را به شما بدهد!

سلولهای سالم را تبلیغ کنید

بادام نه تنها با چربی های سالم و پروتئین پر شده است ، بلکه همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هستند. این ترکیبات گیاهی می توانند سلولهای شما را از اکسیداسیون و پیری زودرس محافظت کنند. برای یک میان وعده سرشار از آنتی اکسیدان ، از یک کاسه بادام و توت ها لذت ببرید. یا میوه را پرش کنید و با این کاستینی پنیر بیکن بادام بی رقیق شوید.

کلسترول پایین

بادام یکی از بهترین غذاها برای کاهش طبیعی کلسترول است. مطالعات نشان می دهد که خوردن بادام می تواند سطح کلسترول LDL یا "بد" را کاهش دهد. آنها همچنین سریع و راحت هستند ، بنابراین شما هرگز به فروش غذای دستگاه برای میان وعده اعتماد نخواهید کرد. یک بسته را در ماشین خود پرتاب کنید تا بتوانید میان وعده های ساده خود را در حرکت انجام دهید.

خطر دیابت را کاهش دهید

روز خود را درست با یک کاسه غلات صبحانه پخته شده با بادام شروع کنید. بانی می گوید ، مطالعات نشان می دهد که خوردن بادام با غلات شما باعث کاهش جذب کربوهیدرات های موجود در غلات می شود. ثابت شده است که این اثر بافر از پروتئین و چربیهای موجود در بادام باعث کاهش خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت می شود.

فشار خون پایین

بادام سرشار از منیزیم است که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. مطالعات نشان می دهد که داشتن منیزیم پایین در خون شما می تواند شما را در معرض فشار خون بالا قرار دهد. افزودن غذاهای سرشار از منیزیم مانند بادام می تواند از شما محافظت کند.

برای کمک به کاهش فشار خون ، این لیست را از بیش از 20 غذای خوشمزه مشاهده کنید.

شما را کامل نگه دارید

بادام سرشار از پروتئین گیاهی است ، شما را تمام روز و بعد از ظهر کامل و راضی نگه می دارد. به گفته بانی ، آنها همچنین منبع سالم "کلسیم ، ویتامین E ، فسفر و مقدار زیادی مواد مغذی هستند." پروتئین روزانه خود را با پاشیدن بادام خرد شده تقریباً در مورد هر وعده غذایی یا میان وعده میل کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی