گل من گلی

مؤثرترین راه راههای زیبایی موهای زائد بسیار گران قیمت هستند ، اما چیزی که تولید کنندگان نمی خواهند بدانند این است که راحت شست و شوی آنها در خانه آسان است. با مراجعه به آشپزخانه خود دفعه دیگر که موهای شما به مقداری TLC نیاز دارد ، پول خود را ذخیره کنید. یکی از بهترین شرطهای DIY؟ ماسک موی روغن نارگیل.

مزایای ماسکهای مو روغن نارگیل چیست؟
ماسک های مو روغن نارگیل با توجه به توانایی آنها در نفوذ به شافت مو (به لطف اسید لوریک) برای مرطوب کردن و ترمیم از درون محبوبیت خود را افزایش داده اند. آنها ضمن ترمیم آسیب های همه متجاوزین مانند نمک و کلر ، رشته های شما را نیز براق می کنند. بعلاوه ، روغن نارگیل به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها و خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ بودن برای لک های شما بسیار مناسب است.


و در واقع می توانید کارهای بیشتری انجام دهید تا فقط از روغن همه کاره استفاده کنید. در صورت خاموش بودن قفل های خود ، از آن به عنوان یک پیش درمانی قبل از شامپو استفاده کنید (اگر مدت زمان قفل شما خیلی کم است ، 15 تا 30 دقیقه بگذارید) تا تهویه خود را بالا بکشید تا قدرت محصول را تقویت کنید ، به عنوان یک تیزر یخ زده یا به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده طبیعی.

چگونه روغن نارگیل را روی موهای خود بمالید؟
اگر به روغن نارگیل مستقیم چسبیده اید ، باید شب آن را روی موهای خشک بکشید ، ابتدا آن را گرم کنید تا حداکثر فواید آن را داشته باشید. در حالی که سبک تر روی ریشه های خود می روید ، بیشتر به انتهای خود بمالید. اگر پوست سر روغنی دارید ، از اضافه کردن روغن به آن منطقه خودداری کنید - نمی خواهید باعث شکستگی شوید. آن را از طریق رشته های خود شانه کنید تا مطمئن شوید که به طور مساوی توزیع می شود. برای جلوگیری از لکه های روی بالش ، موهای خود را درون یک کلاه دوش پارچه ای بپیچانید. صبح روغن را بشویید. اگر موهای شما در قسمت ریزتری قرار دارد ، ممکن است بخواهید بین جلسات نقاب زدن طولانی تر شوید.

 

5 روش خانگی برای سفید کردن دندانها

اگر روغن نارگیل را با سایر مواد خوب قفل شده برای ماسک مو DIY ترکیب می کنید ، به راحتی دستور العمل را دنبال کنید. برخی از ماسک های مو شامل مخلوط کردن اجزاء با یکدیگر و استفاده از طول کوتاه است ، در حالی که برخی دیگر کمی بیشتر درگیر هستند. (ممکن است لازم باشد مواد را گرم کنید یا آنها را در مخلوط کن ترکیب کنید.)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی