گل من گلی

رابرت دنیرو که از لحاظ هنری با استعداد بازیگری استثنایی و شخصیت برجسته ای وقف شده ، بازیگری ستاره ای است که نیازی به معرفی انواع آن ندارد. هواداران او را به خاطر سبک بی عیب و نقص خود تحسین می کنند ، در حالی که منتقدین به خاطر علاقه خارق العاده خود به بازیگری ، او را تحسین و تحسین می کنند. این بازیگر مشهور با "Bang the طبل" و "میانگین خیابان ها" به شهرت رسیده است و از آن زمان تاکنون حرفه ای صعودی و تشدید کننده داشته و یکی از اجرای های خوب را بعد از دیگری ارائه می دهد. بازیگر کاراکتر فصلی ، همه و همه به خاطر رویکرد دقیق خود که نسبت به بازیگری در نظر می گیرند مورد تحسین و تمجید قرار می گیرند و هدف خود را برای دستیابی به دقت و تعالی در هر نقشی که دوست دارد ، می دانند. نکته جالب توجه این است که برخلاف همکاران و همتایان خود ، وی هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت آن تا به امروز نشان نداده است ، با انتشار اخیر "پخش روکش نقره" شهادت همین خبر است. او یکی از بهترین بازیگران روش شناخته شده امروز هالیوود است که حتی افراطی از تاکتیک ها را به کار می برد تا از غنای ، قابلیت اطمینان و ملموس بودن شخصیت های خود استفاده کند تا بهترین عملکرد را از خودش بدست آورد. در حرفه خود که بیش از پنج دهه به طول انجامیده و هنوز هم در حال قوت گرفتن است ، ژانرهای مختلفی از فیلم ها ، درست ، اکشن ، عاشقانه ، تریلر و کمدی را انجام داده است. این بازیگر برنده جایزه اسکار همچنین برای فیلم های "یک داستان برانکس" و "شبان خوب" دو بار کلاه یک کارگردان را اهدا نکرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی و مشخصات وی ، ادامه مطلب را بخوانید.
کودکی و زندگی اولیه
رابرت دنیرو در رابرت دنیرو ، سرتیپ و ویرجینیا هولتون دریاسالار در دهکده گرینویچ ، شهر نیویورک متولد شد. پدرش نقاش و مجسمه ساز اکسپرسیونیستی انتزاعی بود ، و مادرش به طور حرفه ای شاعر و نقاش بود.
پدر و مادرش هنگام سه سالگی از هم جدا شدند و پس از آن او توسط مادرش تحت مراقبت قرار گرفت. با این حال ، پدرش در ارتباط با جوان نیرو بود و نقش مهمی در تربیت وی داشت.
او تحصیلات ابتدایی خود را از PS 41 ، دبیرستان الیزابت ایروین و خانه مدرسه کوچک قرمز دریافت کرد. اولین کار او در بازیگری برای یک نمایشنامه مدرسه ، "جادوگر اوز" بود ، جایی که او شخصیت کاواردلی شیر را بازی کرد. این اولین صحنه در مسیر هموار برای مسیر زندگی آینده او بود.
وی برای اتمام تحصیلات دبیرستان در مدرسه مک بورنی ثبت نام کرد اما بعداً به مدرسه مقدماتی رودز تغییر یافت. با این حال ، او از هر دوی آنها کنار رفت و شروع به دنبال یک حرفه بازیگری کرد. او دوره بازیگری را در هنرستان استلا آدلر و بعداً در استودیوی بازیگران لی لی استراسبورگ گذراند.
حرفه
فعالیت او به عنوان بازیگر در سال 1963 شروع شد ، هنگامی که او نقش کمی را در مقابل جیل کلیبرگ برای فیلم "حزب عروسی" انتخاب کرد. این فیلم اما در سال 1969 به سینماها رسید.
او دو فیلم برای فیلم ها از جمله فیلم فرانسوی "سه اتاق در منهتن" که از لحاظ فنی فیلم اول و "Les Jeunes Loups" شد ، انجام داد. اولین فیلم او به عنوان بازیگر اصلی فیلم "سلام" بود که در سال 1968 اکران شد.
سال 1973 می تواند به عنوان سال پیشرفت برای این ستاره جوانمرد مشخص شود. دو فیلم او - "Bang The Drum Slowly" و "میانگین خیابانها" امسال اکران شدند و عملکرد او در هر دو فیلم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و مورد تحسین قرار گرفت. در حالی که "بنگ طبل به آرامی" او را مجبور به ایفای نقش یک بازیکن بیس بال بی عیب و نقص با کمال می کرد ، "میانگین خیابان ها" برتری خود را نسبت به بازی در نقش شخصیت جانی بوی ، یک کلاهبردار زمان کوچک نشان داد.
سال 1974 تنها با انتشار اثر "پدرخوانده قسمت دوم" فرانسیس فورد کاپولا ، موقعیت خود را به عنوان بهترین بازیگر صنعت منصرف کرد. نقش آفرینی او در شخصیت ویتو کورلئونه جایزه معتبر آکادمی را به دست آورد.
پس از موفقیت در "میانگین خیابانها" ، وی پیوند محکمی با کارگردان مارتین اسکورسیزی ایجاد کرد که دنیرو را در بسیاری از سرمایه گذاری های بعدی موفق خود بازی کرد. "راننده تاکسی" یکی از این فیلم ها از اردوگاه Niro-Scorsese بود که در سال 1976 اکران شد. عملکرد چشمگیر و مهارت های قابل توجه تحویل گفت و گو ، وی نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.
سایر نسخه های سال 1976 شامل "1900" برناردو برتولوچی است که یک کاوش بیوگرافی حماسی از زندگی در ایتالیا قبل از جنگ جهانی دوم "بود و" آخرین راه حل "الیا کازان. گرچه فیلم ها فقط در گیشه خوب بود ، اما بازیگری او توسط تماشاگران و منتقدین به طور یکسان متمایز شد.
شروع دهه 1980 خبرهای خوبی برای او به ارمغان آورد. او شخصیت Jake La Mottafor را در فیلم Scorsese با عنوان "Raging Bull" بازی کرد. این فیلم ضعیف در گیشه پذیرایی شد اما مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. نقش آفرینی مؤثر او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد.
او با این هدف که ژانرهای جدیدی را امتحان کند و به عنوان یک قهرمان اوباش تایپی نباشد ، افق هنری خود را گسترش داد و با زمان دقیق کمیک خود در فیلم ها ، "پادشاه کمدی" ، "برزیل" و کنایه از دنده مخاطب را مشاهده کرد. "اجرای نیمه شب"
دهه 1990 برای این بازیگر با استعداد خوب شروع شد زیرا فیلم او "Goodfellas" (1990) فوق العاده خوب در گیشه بود. سه سال بعد ، وی با سرمایه گذاری اولین کارگردانی خود با عنوان "یک داستان برانکس" کلاه یک مدیر را اهدا کرد.

او دهه را با "تجزیه و تحلیل این" (1999) به پایان رساند ، فیلمی که باعث مسخره کردن فیلم های اوباش شد.

در سال 2000 با حفظ خنده درمانی ، فیلم بعدی خود با عنوان "ملاقات با والدین در مقابل بن استیلر" روبرو شد. این فیلم با یک پاسخ قاطعانه روبرو شد که دنباله های آن ، "دیدار با Fockers" و "Fockers کوچک" را تجربه کرد. جالب اینجاست که دنباله ها نیز تجارت خوبی را انجام دادند و یک ضربه بودند.
در سال 2002 ، او نقش خود را در فیلم کمدی Paul Vitti در سال 1999 ، "تجزیه و تحلیل این" با دنباله آن ، "آن را تجزیه و تحلیل" کرد. در همان سال ، او همچنین میزبان نمایش در CBS با عنوان 9/11 بود که مستندی درباره حملات 11 سپتامبر 2001 بود.
در سال 2004 ، او صدای شخصیت دون لیمو را در فیلم انیمیشن "داستان کوسه" صدا داد. این اولین تجربه وی در زمینه بازیگری صدا بود.
دو سال بعد ، در سال 2006 ، او برای دومین بار کلاه کارگردان را در هیجان جاسوسی "خوب شبان" اهدا نکرد. او بخشی از بازیگران ستاره بود که شامل مت دیمون و آنجلینا جولی نیز می شد.
در سال 2010 ، کارگردان کارگردانی رابرت رودریگز و ایتان مانیوکیچ ، "مکته" او را در نقش یک سناتور جان مک لوگلین در این فیلم پرتحرک دیدند. در همان سال ، او در فیلم هیجان انگیز ، "سنگ" در کنار ادوارد نورتون و میلا جووویچ دیده شد.
در سال 2011 ، دنیرو همه کاره بودن خود را با بازیگری فیلم هایی با ژانرهای مختلف به نمایش گذاشت. در حالی که اولین اکران وی فیلم اکشن "قاتل نخبه" بود ، دوم فیلم اقتباسی از رمان "زمینه های تاریک" با عنوان "بی حد و مرز" بود. او سال را با یک کمدی عاشقانه-گری مارشال "شب سال نو" به پایان رساند.
در سال 2012 ، وی هیچ اثری از کند بودن آن را نشان نداد ، او یک فیلم بسته بندی شده را برای فیلم "Silver Linings Playbook" تهیه کرد ، که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او همچنین در فیلم هایی مانند "فریلنسرز" ، "چراغ قرمز" و "بودن پرواز" ظاهر شد.
در سال 2013 ، او در فیلم های "عروسی بزرگ" ، "فصل کشتن" و "خانواده" بازی کرد. برخی از فیلم های او که قرار است در سال 2013 و سال بعد اکران شوند ، عبارتند از: "آخرین وگاس" ، "هیستل آمریکایی" ، "مسابقه کینه" ، "متل" ، "دستهای سنگی" و "مرد ایرلندی".

نقل قول ها: شما

لیست های پیشنهادی: مردان لئو
آثار مهم
اجرای موفقیت آمیز او با فیلم های "Bang the طبل" و "میانگین خیابانها" همراه بود ، هر دو که در فاصله دو ماه منتشر شدند ، تحسین گسترده ای را برای او به عنوان بازیگر به ارمغان آورد. علاوه بر این ، آنها تجارت خوبی را در گیشه انجام دادند ، "خیابان های متوسط" که سود 3،000 ، 000 و 000 دلاری داشتند.
درام حماسه ، پدرخوانده قسمت دوم ، یک اثر فرانسیس فورد کاپولا ، جایگاه او را به عنوان بازیگر برجسته تر کرد. این فیلم جذابیت و استقبال گسترده ای را به دست آورد ، یازده نامزد آن و شش پیروزی نهایی در اسکار نیز به شهادت رسید. این فیلم در گیشه کاری 193 میلیون دلاری انجام داد.
جوایز و دستاوردها
وی هفت بار در جوایز معتبر اسکار ، دو بار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن و پنج بار بهترین بازیگر نقش اول مرد معرفی شده است. او دو بار برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای "پدرخوانده قسمت دوم" و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای "خشمگین گاو" شد.
وی تاکنون هشت بار در بخش های مختلفی از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد - فیلم درام فیلم و بهترین بازیگر نقش اول - فیلم موشن موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب شده است. او این جایزه را بخاطر عملکرد طلسم خود در "Round Bull" در رده بهترین بازیگر نقش اول زن - درام فیلم سازی دریافت کرد.
در سال 2011 ، او به خاطر مهارت های هنری مثال زدنی و استعداد استثنایی ، با دریافت جایزه معتبر Cecil B. DeMille ، جایزه گلدن گلوب Lifetime Achievement ، به وی اعطا شد.
زندگی شخصی و میراث
او در سال 1976 راهپیمایی را با Diahnne Abbot قدم زد. این زوج با داشتن پسری به نام رافائل مورد برکت قرار گرفت. او دختر ابوت را از ازدواج قبلی ، درنا پذیرفت. این دو راه در سال 1988 جدا شدند.
در سال 1995 ، وی فرزندان دوقلوی را که با لقاح آزمایشگاهی تحت آزمایش قرار گرفتند و در سال 1995 توسط یک مادر جانشین تحویل داده شد ، به دلیل روابط خود با توکی اسمیت ، تحویل داد.
در سال 1997 ، او گرین هایتاور را برای دومین بار گره پوستی گره زد. این دوئل در سال بعد با پسری به نام الیوت برکت داده شد. آنها در سال 1998 راه هایی را برای تجدید عهد نامه های خود در سال 2004 تقسیم کردند. در پی این ، آنها در سال 2011 با یک دختر هلن گریس به برکت رسیدند.

وی در سال 2003 هنگامی که به سرطان پروستات مبتلا شد ، با نگرانی های بهداشتی روبرو شد. با این حال ، یک مداخله جراحی به وضعیت پزشکی وی کمک کرده است.
چیزهای بی اهمیت
این بازیگر-کارگردان فوق العاده موفق و با استعداد از هالیوود به دلیل داشتن قاب باریک و لاغر ، لقب "بابی میل" را به عنوان کودک گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی