گل من گلی

مواد لازم:


2 کوارتز روغن سرخ کردن بی طرف

یک مخلوط کیک وانیلی 15.25 اونسی ، مانند دانکن فرانسوی وانیلی

1/2 فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق چایخوری پودر بیکینگ

1 1/3 لیوان شیر کامل

3 تخم بزرگ

یک بستنی توت فرنگی 1.5 عیار ظروف یک کوچه ای

1/2 فنجان قند شیرینی پزی

 

طرز تهیه:

روغن را درون یک اجاق هلندی که با دماسنج عمیق سرخ شده است ، بریزید. یک ورقه پخت را با حوله های کاغذی بچسبانید و یک درجه خنک کننده را روی آن قرار دهید.
خمیر را درست کنید: مخلوط کیک را درون یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. در آرد و بیکینگ پودر بزنید. شیر و تخم مرغ را اضافه کنید. برای مخلوط کردن مواد مرطوب داخل خشک از یک میکسر دستی استفاده کنید ، تا زمانی که خمیر صاف و عاری از هرگونه توده باشد. خمیر را درون کیسه شیرینی بپیچید و سوراخ کوچکی از نوک آن را بگیرید.
خیلی سریع خمیر را با حرکت دایره ای درون روغن داغ فشار دهید و یک دور تاج را حدود 3 اینچ عرض ایجاد کنید. سرخ تا قهوه ای طلایی ، حدود 30 ثانیه در هر طرف. به آرامی از روغن جدا کرده و روی قفسه خنک کننده بپیچید (آنها شکننده هستند). تکرار کنید تا 16 کیک قیف درست کنید. با خنک شدن آنها ترد می شوند.
اجازه دهید بستنی حدود 5 دقیقه روی پیشخوان نرم شود. بستنی را روی 8 کیک قیفی بزنید. هر کیسه قاشق را با کیک قیف دیگری بریزید و به آرامی فشار دهید. ساندویچ های بستنی را با شکر شیرینی پزی گرد و غبار کنید و سریعاً سرو کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی